Steeds meer delen van grote steden in Nederland gaan op slot voor dieselvoertuigen. Dit om de klimaatdoelen zo veel mogelijk te halen en de CO2-uitstoot in de binnensteden te verminderen. Maar wat betekent dit voor de leveringen van jouw bedrijf? Gelukkig zijn er bedrijven als Hubbel Den Haag, die voor alle cross docking en leveringen klaarstaan, ook vooral in de binnenstad.
Slimmer!
Slimmer & groener, dat is de intentie van Hubbel en bedrijven zoals Hubbel. Slimmer & groener transport, zowel binnen als buiten de binnenstad. Maar, natuurlijk deels omdat steden grote uitstoothaarden zijn, is die focus op de binnenstad belangrijk. De first- en last mile worden bij cross docking & groen stadstransport zo goed mogelijk benut, zodat voertuigen zo min mogelijk in de file staan, zo min mogelijk vaststaan, chauffeurs van tevoren op de hoogte zijn van eventuele blokkades zodat ze niet nog last minute om moeten rijden en de snelste routes kunnen houden en blijven rijden. Hier wordt ook de algehele stadslogistiek, de bereikbaarheid én de verkeersveiligheid mee verbeterd. En natuurlijk dus de uitstoot mee verminderd.
Groener!
Hubbel is in 2018 opgericht voor exact dit doel, en met hun team van chauffeurs, coördinators, managers én klanten, die met hun transportwensen ook de duurzaamheid en efficiëntie willen verbeteren, zorgen ze er elke dag voor dat het transport een klein stukje groener wordt. Een stukje beter voor de wereld. Daarnaast is het ook voor de bedrijven voordelig om een extra steentje bij te dragen aan efficiënt transport. Het is namelijk niet alleen voordelig voor de aardbol waar we met z’n allen op wonen als het transport zo snel en efficiënt mogelijk kan, maar ook voor de bedrijven die sneller en efficiënter hun voorraad en producten geleverd krijgen. Zo is het een echte win-win situatie, dat stadsbewuste, groene, slimme transport.
Bedrijven als Hubbel zijn dus hard aan het werk om binnenstadtransport alsmaar te verbeteren. Daar kunnen ze altijd hulp bij gebruiken, maar in meerdere vormen. Vaak is het al goed als bedrijven zich bewuster worden van welke transportbedrijven ze precies gebruiken voor al het transport, en waar er nog te verbeteren valt. Zeker ook op efficiëntie, maar dus ook op groenheid. Duurzaamheid. We moeten met z’n allen toch nog best wel even mee, hier!